Termeni și condiții
Magazinul online https://adpos.ro/ este administrat de către SC ADPOS RETAIL SYSTEMS SRL, cu sediul la adresa: Bd. Unirii nr 80, Bl J1, sc TR1, mezanin, sector 3, București, Jud. București, numărul de ordine în Registrul Comerțului J40/3332/2015, codul unic de înregistrare fiscal RO34251384. Orarul de funcționare a magazinului este de luni până vineri de la 09:00 până la 17:00.
SC ADPOS RETAIL SYSTEMS SRL are ca obiectiv de activitate importul și distribuția de echipamente fiscale (case de marcat, imprimante) și nefiscale (cititoare coduri de bare, imprimante fiscale, imprimante de secție, software de comunicație, software de gestiune, sisteme P.O.S. Touchscreen, accesorii; dar și consumabile: role de hârtie termică și/sau autocopiativă pentru casele de marcat și imprimante fiscale, role autoadezive pentru imprimarea de etichete de coduri de bare etc.).
Din moment ce clientul înregistrează o comandă în magazinul online, este la curent și acceptă toate condițiile de cumparare a produselor care sunt specificate mai jos și este obligat să respecte toate aceste reguli, de aceea recomandăm citirea cu atenție a condițiilor de mai jos.
- Achiziționare - acțiunea de a procura și rezultatul ei;
- Livrare - a furniza, a preda mărfuri, a presta servicii etc.;
- Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între vânzător și cumpărător prin care cumpărătorul transmite vânzătorului, prin intermediul site-ului intenția sa de a achiziționa bunuri și servicii de pe site;
- Site – magazinul online găzduit la adresa web adpos.ro și subdomeniile acestuia;
- Client – persoană care cumpără de la un magazin, considerată în raport cu persoana sau întreprinderea de la care cumpără sau consumă;
- Instalare - montarea unei aparaturi tehnice;
- Magazin - loc unde se vând cu de-amănuntul și se prezintă mărfuri;
- În stoc – avem mai mult de 3 bucăți în stocul adpos.ro;
- Stoc limitat – avem mai puțin de 3 bucăți în stocul adpos.ro;
- Stoc epuizat – bunul nu mai este disponibil în stocul adpos.ro;
- Precomandă - bunurile sunt livrate conform condițiilor contractuale negociate.
Comenzile plasate online pot fi achitate:
- Numerar;
- Ramburs;
- Cu cardul (Visa, MasterCard);
- Transfer bancar.
Pentru a efectua o plată, clientul trebuie să introducă detaliile cardului bancar. Transferul acestor informații se face în conformitate cu toate măsurile de securitate necesare. Informațiile sunt transmise în formă criptată și sunt stocate numai pe un server specializat al sistemului de plăți.
Procesarea comenzilor
Noi avem grijă ca achiziționarea produselor companiei ADPOS RETAIL SYSTEMS să fie cât mai comodă, de aceea clientul solicită și beneficiază de serviciul nostru de livrare.
Comenzile pot fi plasate on-line oricând, dar perioada de procesare a acestora se desfășoară zilnic în intervalul 09:00-17:00.
Comenzile plasate în zilele de sâmbătă, duminică și în perioada sărbătorilor, vor fi procesate imediat în următoarea zi lucrătoare.
Metoda de livrare:
- Fan Courier;
- Nemo Express;
- Sameday Courier.
Produsele vor fi livrate cu acuratețe și cât mai curând posibil. În cazul produselor din stoc, pentru comenzile primite până la ora 14:00, livrarea se va face în aceeași zi.
Produsele pentru care se așteaptă confirmarea plății sau sunt primite după ora 14:00, coletul se va livra în următoarea zi lucrătoare.
La primirea comenzii, clientul trebuie sa verifice aspectul exterior al ambalajului și conținutul (numărul de produse din comandă și starea acestor produse).
Costul expedierii
Pentru comenzile suma cărora depășește 200 lei (TVA inclus), taxa de livrare de 20 lei (TVA inclus) este achitată de către companie, iar kilometrii adiționali sunt achitați de către client.
Pentru comenzile care au o valoare de sub 200 de lei (TVA inclus) costul transportului este suportat integral de către client.
Comenzile pot fi livrate în afara granițelor României, după achitarea în întregime a comenzii și a costului de transport până la locația indicată de client. Nu se acceptă plata ramburs pentru livrările în afara teritoriului României.
Returul cumpărăturilor
Returnarea produselor se poate face în termen de maxim 30 de zile de la recepționarea acestora, cu returnarea întregii contravalori achitate la momentul comenzii, în următoarele condiții:
- Sunt nefolosite și sunt în ambalajul original;
- Nu prezintă deteriorări sau zgârieturi și conțin toate accesoriile cu care au fost livrate.
Pentru a înregistra returul este necesar de completat formularul: Returnarea produsului.
Important! Plata de retur se face în termen de maxim 15 zile.
În cazul în care condițiile enumerate mai sus nu sunt îndeplinite, compania ADPOS RETAIL SYSTEMS își rezervă dreptul de a nu prelua produsele sau de a oferi clientului o sumă mai mică decât cea plătită la achiziționare.
În cazul produselor expediate pentru retur printr-o companie de curierat, costul transportului către ADPOS RETAIL SYSTEMS este suportat de către client. În cazul în care produsele nu îndeplinesc condițiile necesare pentru returnarea plății, costul de transport către client este suportat de acesta.
Se aplică excepții de la politica de retur pentru următoarele tipuri de produse:
- Echipamente aduse pe comandă specială de la furnizori externi, pentru care clientul a achitat avans. Aceste produse nu sunt returnabile;
- Case de marcat și imprimante fiscale ce au fost fiscalizate. Returul acestora se poate face până în momentul fiscalizării (activării memoriei fiscale) sau în limita a 30 de zile de la primirea acestora de către client;
- Cântare electronice omologate metrologic. Termenul de retur pentru aceste produse este de 5 zile de la primirea acestora de către Client;
- Consumabile (role de hârtie, role de etichete, riboane etc.);
- Drivere;
- Servicii de orice tip (instalare, reparații, întreținere etc.).
Consumatorii beneficiază de următoarele drepturi:
- de a fi protejați împotriva riscului de a achiziționa un produs sau de a li se presta un serviciu care ar putea să le prejudicieze viața, sănătatea sau securitatea ori să le aducă atingere drepturilor și intereselor legitime;
- de a fi informați complet, corect și precis, asupra caracteristicilor esențiale ale produselor și serviciilor, astfel încât decizia pe care o adoptă în legătură cu acestea să corespundă cât mai bine nevoilor lor;
- de a avea acces la o gamă variată de produse și servicii de calitate;
- de a fi despăgubiți în mod real și corespunzător pentru pagubele generate de calitatea necorespunzătoare a produselor și serviciilor, folosind în acest scop mijloace prevăzute de lege;
- de a se organiza în asociații ale consumatorilor, în scopul apărării drepturilor și intereselor lor;
- de a refuza încheierea contractelor care cuprind clauze abuzive, conform prevederilor legale în vigoare.
Datele juridice:
SC ADPOS RETAIL SYSTEMS SRL
Reg. com: J40/3332/2015
CIF: RO34251384
Adresa: Bd. Unirii nr 80, Bl J1, sc TR1, mezanin, sector 3, București, Jud. București
Adresa web: adpos.ro
E-mail: comenzi@adpos.ro
Telefon: +40 747 167 778